piątek, 27 maja 2011

City LifeStyle

Ilekroć tutaj jestem,lubię powracać do miejsc...Moich ulubionych/inspirujących






Z ksiązką w tle...
bardzo interesująca z domieszką Francji z dawnych lat!
I całą filozofią,jaką posiadają w sobie stroje Vintage ich rola w życiu człowieka...
polecam dla fascynatek obu tematów.

W gąszczu książkowych nowości...
jeśli dbacie o zdrowy styl życia i  odżywiania,to na pewno warto przeczytać


To,wbrew pozorom ,nie jest półka apteczna.
Limitowana wersja malutkich,aczkolwiek bardzo podnoszących na duchu books.



Fascynujące egzemplarze...



ze sklepu...



Życie ulicy

na Krakowskiej...








Mój wczorajszy zakup;)

must have color


dostrzeżone



8.00...pustki






I
jeszcze Cinema



Moim zdaniem,choć nie jestem jakimś wielkim koneserem filmowym,warto obejrzeć.
Efekty(zwłaszcza,jeśli się ogląda  w 3D z okularami na nosie)
Muzyka potęgująca napięcie
No i Ten główny bohater...

JEUDI/VENDREDI

5 komentarzy:

  1. Fajne zdjątka...a główny bohater...mhmmm...fajny od zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Johny Depp- mój ulubiony aktor, choć może nie koniecznie w "Piratach..."- ale ten film tez lubię. Polecam "Edwarda Nożycorękiego", "Jeźdźca bez głowy", "Czekoladę"... Generalnie jestem uzależniona od filmów Tima Burtona. :)
    Ta fontanna na samym początku posta- przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te zdjęcia i ładny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for visiting me! I like your photos! Happy Sunday!

    Kristin xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)