wtorek, 26 lipca 2011

18.

Bonjour!


Placuszek owsiany w ,,kawałkach'' z orzechami laskowymi,biały ser z nektarynką.

1 porcja:

-4 łyżki mieszanki płatków owsianych
-2 łyżki mleka
-łyżeczka otrębów żytnich
-orzechy laskowe.

3 łyżki płatków zalać wrzątkiem i poczekać,aż napęcznieją i wchłoną wodę.Połączyć je z mlekiem,łyżką suchych płatków owsianych i otrębami.Dokładnie wymieszać i pozostawić na kilka minut.Na koniec dodać pokrojone orzechy laskowe.
Smażyć na patelni wysypanej uprzednio kaszką kukurydzianą,ok.6 minut.
Masa nie jest zbyt zwarta,więc w rezultacie wyszedł mi placuszek w kawałkach z rumianą,chrupiącą skórką;)
Podałam go z białym serem wymieszanym z łyzką mleka,łyżeczką miodu i pokrojoną nektarynką.

Takie śniadanie z dodatkiem sera z owocami w mig sprowadza moje myśli ku ukochanej Francji.
I czuję się,jakbym smakowała je w maleńkiej,paryskiej kawiarence...

savoureux petit dejeuner!

5 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że czujesz się jak w paryskiej kawiarence, bo ten placuszek wygląda naprawdę apetycznie. Może zrobię go sobie na drugie śniadanie, hmmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bonjour mademoiselle! piękny placuszek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne by doskonale czuć się przy śniadaniu. Paryska kawiarenka to bardzo odpowiednie miejsce, nawet jeśli robimy sobie jej namiastkę w domu. Świetne śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda apetycznie. Hmmm aż zrobiłam się głodna. Podobnie jak Slyvvia uważam że przy śniadaniu trzeba dobrze się czuć. Mój mężczyzna się zawsze śmieje że mamy Wielkanoc 2 razy w tygodniu (niestety wspólne śniadania jemy tylko w weekendy). Ale dla mnie to takie ważne by dać sobie rano garść przyjemności :) Pozdrawiam Cię serdecznie. Na pewno nie raz jeszcze tu wpadnę. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten placuszek wygląda przepysznie.. :) Mi owsiane też najczęściej się 'kawałkują' :) Ale smak.. mmm..pycha <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)