czwartek, 28 lipca 2011

20.

Ważny dzień,
koniec niepewności...
i
przyjazd mamy.



Placuszki z kaszki kukurydzianej polane musem z mrożonych truskawek,jabłka i nektaryny z dodatkeim orzechów laskowych.

1 porcja:

-4 łyżki kaszki kukurydzianej
-2 łyżki mąki
-pół łyżeczki sody
-3 łyżki mleka (dałam pół na pół z sojowym)
-2 łżki jogurtu naturalnego
-białko jaja.

Połączyć suche składniki,dodać mleko,jogurt i dobrze wymieszać na dość gęstą masę.Białko ubite ze szczyptą soli,powoli wmieszać do masy.
Poczekać kilka minut i smażyć bez dodatku tłuszczu,po 4 min. z każdej strony.


Chciałam jeszcze podziękować wszystkim obserwatorom,których z dnia na dzień przybywa!.Jestem szczęśliwa,kiedy wchodząc na bloga,widzę pozostawione komentarze.To bardzo miłe.Dodaje mi energii na cały dzień,pomaga normalnie podchodzić do posiłków i sprawia,że cieszę się każdym dniem!
Założenie tego bloga jest najlepszą rzeczą ,jaką w ostatnim czasie zrobiłam.
Trzymajcie się!:*

7 komentarzy:

  1. Śliczne placuszki, takich jeszcze nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj mamy chyba dzień owocowego musu. :D Placuszki wyglądają smakowicie. *.* Mogę jednego? :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają bardzo apetycznie, a że śniadania jeszcze dziś nie jadłam to....:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe placuszki, chętnie bym się poczęstowała jednym. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jak apetycznie. Ja się normalnie głodna robię jak tu wpadam. A dziś to dopiero masakra. Umówiłam się na wczesny lunch na mieście więc na razie nic jeszcze w ustach nie miałam. Udanego dnia życzę :8

    OdpowiedzUsuń
  6. Robię podobne, pyszne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze...wygląda apetycznie, dobrze że jestem po obiedzie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)