niedziela, 31 lipca 2011

23.

Im mniej nienawiści,tym
więcej zdrowia.

Ali Ibn Abi Talib



Przekładaniec z chrupkiego pieczywa żytniego z jogurtem naturalnym,granulowanym kakao,płatkami pełnoziarnistymi i orzechami laskowymi,przybrany bananem i mango z płatkami owsianymi,
ciasteczka pełnoziarniste,
cappuccino de chocolat au lait.

Poprzedniego dnia: 3 kromeczki chrupkiego pieczywa smaruję jogurtem nat. wymieszanym z kakao,płatkami i pokrojonymi orzechami.Lekko dociskam i wkładam na noc do lodówki.
Rankiem uzyskamy mięciutkie,pachnące kakaem,małe ciasteczko;) 

13 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysł. :D Wykorzystam w roku szkolnym, kiedy nie będzie rano czasu na gotowanie, krojenie i ozdabianie. :D

    Kaszka orkiszowa smakuje trochę jak manna albo polenta. Konsystencje ma identyczną, drobna i delikatna. :) A co do maku, to po wymieszaniu był niewyczuwalny. Myślałam, że jego smak będzie intensywny, a jedyne co nadał śniadanku to ozdoba wizualna. :P

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko przepysznie wygląda...i ta duża kawka *-*. Mam ochotę na taką!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mm, prawdziwa śniadaniowa uczta dla podniebienia. I to cappuccino... Uwielbiam Twoje poranki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ciekawy pomysl z tym pieczywem! Będę chyba robić taką wersję, kiedy będę wstawać na 7 do szkoły (bo o 5 rano naprawdę nie mam inwencji twórczej ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, ale zastąpiłabym chrupkie pieczywo zwykłym. Nie przepadam za nim, no i pieczywo to nie ma w sobie wody, nie jest zbytnio polecane.
    Dawno nie jadłam lu go, chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Twarożek robi się całkiem prosto - użyłam twarogu, odrobiny jogurtu naturalnego, naturalnego gorzkiego kakao i słodziku (fruktoza się skończyła :P). Wszystko zmiksowałam. Taki prosty dodatek, a umila posiłek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł :)
    Nie jadam chrupkiego pieczywa, ale dla takiego ciasteczka zrobiłabym wyjątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej a u mnie zwykłe tosty były;) pyszne to Twoje śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  9. mniammmmm
    zapraszam do czytania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. apetyczne i pomyslowe sniadanko.....:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciasteczko z ciasteczkami ;) dobre ;) ciekawy pomysł ;)

    P.S. Monisiu ;) dlaczego październik to nowe? Co nowego się zaczyna w tym miesiącu? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten przekładaniec to świetna sprawa! i ta kawka, ach! jestem od nie uzależniona ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)