czwartek, 21 lipca 2011

Swojsko i sezonowo.

Sezonowe dania zawsze mnie fascynowały. Prostota w przygotowaniu ze zwykłych  składników,dodatkowo wzbogaca smak takich potraw.Nie muszę dodawać,że są przy tym na prawdę zdrowe i pożywne.
Dziś zafundowałam sobie ziemniaczki z koperkiem i ziołami, z jogurtem naturalnym.Pyszna prostota!



Wczoraj w lokalnym radiu,przypadkiem  wysłuchałam audycji na temat zdrowego stylu życia,a przede wszystkim zdrowej diety.
Kobieta opowiadała o świadomym wyborze  produktów,zawierających wartościowe składniki odżywcze,które zbawiennie wpływają na nasze zdrowie i ,co za tym idzie,również nasz wygląd oraz dobre samopoczucie(tyczy się mnie w 100%).Wspominała też o rezygnacji z mięsa,które,jak wiadomo w większości wpływa negatywnie na nasz organizm,zakwaszając go.Można powiedzieć,że jestem wegetarianką,chociaż,tak na prawdę sobie tego nie założyłam.Po prostu nie lubię mięsa,a jeśli już,to wybieram białe,chude piersi kurczaka oraz ryby,ale nie pamiętam kiedy je ostatnio próbowałam(?)
Cieszę się,że trafiłam na tą audycję,chociaż już od dawna zagłębiam się w tajniki związane ze zdrowym stylem życia.

4 komentarze:

  1. ziemniaki z koperkiem.. pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mięsa nie uwielbiam, ale wszystko jest dla ludzi, dorosły, zdrowy człowiek może czasem zjeść nawet takie tłustsze mięso raz na jakiś czas i tragedii nie będzie :)
    Jak ja dawno nie jadłam ziemniaków... Chyba jutro będą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)