wtorek, 2 sierpnia 2011

25.


Placuszki owsiane z bananem,mus z brzoskwiń,nektaryny,ananasa i banana.

Dzisiejsze śniadanko  z pewnym opóznieniem,ze względu na  mój dostęp do Internetu,który był bardzo ograniczony;( Na szczęście już wszystko gra!!!
Przepis na 3 placuszki:
-4 łyżki mąki ze zmielonej mieszanki płatków owsianych
-łyżka mąki pszennej
-łyżeczka sody
-orzechy laskowe
-5 łyżek maślanki
-jajko (swojskie od Babci)
-pół banana.

Mieszam suche składniki.Maślankę miksuję z jajkiem,dodaję do mąki i jeszcze raz wszystko miksuję.Na końcu wrzucam pokrojonego banana i orzechy.
Smażę na suchej patelni ok.4 min. z każdej strony.


8 komentarzy:

  1. o ciekawe śniadanko, aż zrobiłam się głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe - takich nigdy nie jadłam jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, takich placuszków jeszcze nie jadłam, a przyznam, że wydają się bardzo smakowite. :)Kurczę, zazdroszczę Ci tej możliwości jedzenia w plenerze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Owszem, zauważyłam x)
    A dodatkowo przyznam , iż smakuje mi o wiele bardziej niż na zwykłym mleku.

    Placuszki wyszły takie puchate! Muszę wykorzystać przepis jak najszybciej ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. placuszki mają śliczny kolorek w środku ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku...
    śliną zachlapałam klawiaturę...
    poszłam po chlebek z dżemorem z dżuzgawek.. bo co mi innego pozostało?
    ehh

    pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przekrój jest bardzo zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak, takie bluzy są genialne, cieszę się, że na nią trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)