sobota, 27 sierpnia 2011

45.




Placuszki z kaszy manny z borówkami i malinami.Podane z powidłami śliwkowymi i domowymi z jabłek.
Kiść winogrona.




Przepis:
-4 łyżki kaszy manny
-4łyżki mleka sojowego
-łyżka jogurtu naturalnego
-łyżeczka proszku do pieczenia
-jajko
-pół łyżeczki pyłku kwiatowego
-kapka oleju

dodatkowo:
-maliny
-borówki.

Wszystkie składniki mieszamy w misce trzepaczką oprócz białka i odstawiamy na ok 15 minut. Białko ubijamy ze szczyptą soli i łączymy z masą.Dodajemy owoce ( u mnie spora garść malin i borówek). Kładziemy  łyżką na dobrze rozgrzaną patelnię teflonową.Smażymy ok.4 min. z każdej strony do pojawienia się pęcherzy.Bardzo łatwo się je przewraca.

Pierwszy raz  spotkałam się z wykorzystanym tutaj  pyłkiem kwiatowym.Jest naturalny, zbierany przez pszczoły o lekko słodkim smaku,nieco miodowym,bardzo aromatyczny.





Zatem,przez moje dzisiejsze śniadaniowe placuszki,włączam się do akcji 

Udanego weekendu!

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam kaszę manną, w plackach również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam takich z kaszy, ale wyglądają znakomicie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mm będe musiała wypróbowac! pycha!:):

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypróbuję, bo ciekawie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robiłam jeszcze takich placuszków. Wyglądaj przesmacznie! Na pewno jeszcze spróbuję... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam placuszki z manny... Właściwie wszystko co z manny jest przepyszne :3
    Śniadanko na powietrzu, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham placuszki pod każdą postacią, z kaszy manny również. ślicznie wygląda to twoje śniadanko ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Placki z kaszy manny już robiłam, ale z innego przepisu .. i nie były takie ładne i puszyste jak Twoje dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I znów trafiłyśmy z tymi samymi owocami, to naprawdę telepatia. Śniadanie super, uwielbiam placuszki z kaszy manny. *_*

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i jak tu się nie skusic?
    to byłby grzech!


    http://www.karmel-itka.blogspot.com
    http://www.slodkakarmel-itka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pycha! Nie robiłam jeszcze placuszków z kaszy manny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno w przyszlosci zrobie. fantastycznie wyglądają. ^-^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)