piątek, 12 sierpnia 2011

...

Przez kilka najbliższych dni,niestety nie będę dzieliła się moimi śniadaniowymi pomysłami.

Mam troszkę gorszy czas.
Muszę sobie wszystko przemyśleć i poukładać na nowo...

Założyłam też drugiego bloga,gdzie będę zamieszczała w najbliższym czasie, swoje codzienne,aktywne zmagania,dzięki którym każdy nowy dzień będzie stawał się piękniejszy! przynajmniej dla mnie;)


A teraz,kilka smakowitych propozycji mojej Cioci,która wpadła dziś z wizytą!


Sałatka warzywna z kapustą pekińską,papryką,pomidorem,ogórkiem i kalarepką z majonezem.

W tle,słodkości : sernik(trochę nie urósł ;) i  czekoladowy murzynek ze masą śmietankowo-kokosową.


Trzymajcie się!

11 komentarzy:

  1. Ojtam, że nie urósł! Wygląda całkiem dobrze, a najważniejszy poza tym jest smak. :)
    I rozumiem, każdy ma czasem gorszy czas. Jeśli czujesz, że lepiej zrobić sobie tutaj przerwę, widocznie tak jest najlepiej. Będę śledzić drugiego bloga. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc czekamy na wenę twórczą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj...czasami tak już bywa kochana. Nie trać jednak głowy i wracaj szybciutko =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje, że wszystko sobie "poukładasz" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Głowa do góry i wracaj szybko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tam serniczek wygląda świetnie. jak to mówi moja babcia "mądry pomyśli, że tak miało być, a głupi się nie zorientuje" ;3 poza tym najważniejszy jest smak!
    każdy ma czasami takie chwile. będzie dobrze. musi być! ^3^

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowite te ciasta :) Szkoda, że nie będziesz zamieszczała śniadań, ale "poukładaj" sobie wszystko ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tez sernik często opada, ale nikt się nigdy tym nie przejmuje, ciasto znika zawsze w takim samym, szybkim tempie :D
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę Ci, aby ten gorszy czas szybko minął... jak każdy też taki miewam, i mam wtedy ochotę ukryć się przed całym światem... mam nadzieję, że szybko wrócisz do równowagi :* pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)