piątek, 26 sierpnia 2011

Lubię makaron i moje myśli...

Lubię być sama...
Spacerować po krętych alejkach wyciszonego parku w centrum miasta.
Siedzieć pod płaczącą wierzbą.
Obserwować ludzi i toczące się tuż obok...tętniące życie.
Lubię pomyśleć,
zatrzymać moment!

Lubię  szybki makaron z twarogiem w letnie,ciepłe południe.
Ze słodkimi owocami!

na 1 porcję:
-80g makaronu (u mnie pełnoziarniste penne)
-100g twarogu
-jogurt naturalny/mleko
-borówki

Makaron gotuję 9 min.,pod koniec dodaję łyżeczkę oliwy.Twaróg miksuję blenderem z duuużą garścią borówek, 2 łyżkami jogurtu i mleka sojowego na kremową masę.Polewam makaron.Posypuję pokruszonym serem i świeżymi owocami.
Śliwka na przybranie;)





Uwielbiam ten smak dojrzałych w słońcu owoców z kremową twarogową masą.
Słodycz borówek jest w zupełności wystarczająca.

10 komentarzy:

  1. smak mojego dziecińtwa :) chociaż u mnie zawsze było bez owoców. Niezmienny od zawsze zestaw - makaron rurki, ser, cukier.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm:) Już od dawna planuję zrobić coś podobnego:)

    http://food-is-so-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki makaron, zarówno na obiad jak i na śniadanie. Nie robiłam jeszcze chyba w taki sposób, że miksowałam twaróg z owocami, chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię makaron w takiej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dziś jadłam na obiad makaron pełnoziarnisty z twarożkiem, tylko trochę w innym wydaniu. Twój wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, tak jeszcze nie jadłam, a spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makaron z serem i owocami! Pychota.

    Przeglądnęłam Twoje przepisy i pomysły. Osobiście wybieram kanapki na śniadanie, ale takie mieszanki to zawsze dobra alternatywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię makaronu na słodko, ale Twój wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)