poniedziałek, 19 września 2011

Szary dzień w retro klimatach...







Zdecydowanie,najczęściej na moim stole  goszczą makarony! 
Każdy ma swoją ulubioną wersją tego,jakże wdzięcznego dania.
Czego by do niego nie dodać,zawsze będzie dobrze smakować i nasyci przez wiele,aktywnych godzin-patrz,przepełnionych skomplikowanymi chemicznymi formułkami,nijak nie chcącymi wchodzić do głowy.
Wizja nadchodzącej przyszłości;/
Dziś,u mnie wersja minimalistyczna.Jakby inaczej;)

I trochę  retro klimatów.
Na szary dzień...
Zapraszam








Makaron z ziołowym twarogiem i magą.

Przepis:

-pół kostki twarogu półtłustego
-łyżka sera wiejskiego z ziołami
-łyżeczka masła
-ząbek czosnku
-zioła (majeranek,bazylia)
-słodka papryka
-odrobina magi
-łyżka oliwy do gotowania makaronu
-ulubiony makaron (u mnie pełnoziarnisty)


Na rozgrzanym maśle lekko szklimy posiekany czosnek.Twaróg rozgniatamy z serem wiejskim i ziołami.Dodajemy czosnek.
Makaron ugotowany al dente z łyżką oliwy dokładnie mieszamy z przygotowanym serem i odrobiną masła,dla bardziej aksamitnego smaku.
Oprószamy ziołami,słodką papryką i skrapiamy magą. 














secret...


Więcej tutaj 

16 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda. Jesienne smaki i aromaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tradycyjny makaron z serem.Pychotka :) Taki posiłek zmaskuje zarówno na ciepło jak i na zimno. chyba wykorzytsam Twój przepis i zabiore sobie takie jedzonko do szkoły na lunch :)

    OdpowiedzUsuń
  3. makaron jest genialny w swojej prostocie ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. łał, takiego makaronu jeszcze nie jadłam :D muszę go po szkole kiedyś zrobić, bo późno wracam i nie mam nigdy czasu na zbytnie kombinacje :) Powodzenia z chemią, moja mama jest chemiczką to trochę wytłumaczy ale i tak ciężko to idzie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłęd, radość prosto z garnuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem wielką fanką wszelkich makaronów, więc zapewne i ten bardzo by mi zasmakował. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna wersja makaronu. jak przeczytałam w składzie "odrobina magii" to aż się uśmiechnęłam, jak w bajkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makaronowe szaleństwo tu ostatnio u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaś:takie małe przejęzyczenie,ale chyba nie będę nic zmieniać;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny makaron i fajny rondelek. Mokre jabłuszka wyglądają przepięknie i soczyście, aż ma się ochotę po nie sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię makaron z serem, ale u mnie oprócz twarogu idzie jeszcze tylko cebula, za to u Ciebie są dodatkowe urozmaicenia ;D I piękne zdjęcia robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja makaron jem zawsze z serem na słodko:) Bardzo fajne zdjęcia, aż mi się lekko nostalgicznie na duszy zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na to pierwszy raz spojrzałam, to byłam przekonana, że to makaron z twarogiem i cynamonem. :D Ale ta opcja też przepyszna! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Makaronu z twarogiem na słono nigdy nie jadlam :)
    Fajne danko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się Twoja wersja makaronu z serem ;) Ja zwykle dodawałam tylko pieprz, sól.. a taki z serkiem wiejskim i ziołami musi być naprawdę smaczny;)Na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się tu u Ciebie :-). Zdjęcia, przepisy, słowa...wszystko tworzy bardzo klimatyczną całość :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)