sobota, 26 listopada 2011

Wystarczy chcieć






Jestem przekonana,że wielu osobom tutaj zaglądającym, nie jest obojętny los samotnych,często skrzywdzonych ludzką reką zwierząt.
Świata przez to nie zmienimy.
Nie uświadomimy nieodpowiedzialnym ludziom ich karygodnego zachowania wobec bezbronnych czworonogów,ale możemy znacznie więcej.
Razem możemy pomóc napełnić garnki wielu milusińskim ze schroniska w Rachowie Starym (znane czytelnikom blogów tymiankowych,patrz.boczny pasek po lewej stronie)


    Co należy zrobić?


    Wejść na stronę www.krakvet.pl/forum/ 

    Zarejestrować się.
    Na podany przez Was adres mailowy przyjdzie link aktywacyjny.
    Po aktywacji konta należy się zalogować.
    Wejść do działu "Pomoc dla schronisk", następnie do "Głosowanie na schronisko, które otrzyma pomoc - listopad       2011"
     Zaznaczyć kółeczko przy Rachowie Starym i kliknąć "Wyślij".


Do tej chwili Rachów zebrał 48% głosów. Za mało!!
Uwaga! Z jednego komputera można głosowac tylko raz!

Procedura trwa kilka minut, a dla psów to ratunek przed głodem.

Ja,już zagłosowałam a Ty?

9 komentarzy:

  1. Cieszę się, że to nagłaśniasz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    słuszna sprawa warto za to chwalić:)

    pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele osób pomaga. Tylko że to jednostki tylko :<
    Oczywiście zagłosowałam- o akcji nie wiedziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, wystarczy tylko chcieć.
    Popieram i oczywiście zagłosowałam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak słuszna to sprawa!Dziękuję za odwiedziny u mnie!Widzę, że robisz piękne fotki i smacznie kuchcisz...pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram! :) Zaraz się biorę za głosowanie!
    Nie wiedzialam, że jest taka akcja...

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo sie ciesze,ze propagujesz takie akcje ;) popieram !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)