piątek, 20 stycznia 2012

..


To,co dzieję się dziś za oknem przyprawia mnie o dreszcze..dom sąsiadów również,ale i tak go lubię;)
Dobrze,że jestem spokojna.
W ciepłym domu.
Po zaskakująco smacznym śniadaniu;
połączenie owsianki,budyniu i twarogu.
Spróbujcie!




Planuję słodki weekend i za nic w świecie nie mogę się skupić na rozdziale czytanej książki;Liczba 40 tak na mnie działa?





                                                                                                                                 




miłego piątku!
m.



21 komentarzy:

  1. Najlepiej to siedzieć w domu i się nie ruszać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, próbowałam kiedyś takiego połączenia.
    Powiem Ci, że musiałam wyjść dziś z domu wysłać paczkę dla przyjaciółki, i nieźle się wymarzłam. Pada śnieg, który za chwilę zamienia się w topniejącą, brudną breję... Wróciłam zziębnięta i przemoczona. Nie ma to jak w domu... ;)
    Planujesz znów coś pichcić na weekend? I cóż to za książka?
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pyszne prawda?;)
      planuję,planuję z serii słodka klasyka,zobaczymy co z tego wyjdzie,a książka,tak jak po prawej w biblioteczce;czytam sobie cały miesiąc,dozuję po kilka rozdziałów na dzień i na prawdę polecam!
      Pozdrowienia!

      Usuń
  3. U mnie też tak jest :(
    Marzę by wrócić do domu - zrobić kakao (aaa muszę kupić kakao, bo się kończy :)).
    I zakopać się pod kołdrą. Wczoraj przyszły pocztą moje zamówione książki, więc weekend się zapowiada książkowo.
    Planuję też wypróbować nowy przepis na Muffinki gruszkowe Sophie Dal! :)
    Udanego weekendu życzę Monisiu! By był słodki jak planujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie masz!dostawa nowiutkich książek(lubię ich zapach;) i spokojny weekend=przyjemność ekskluzywna;))
      a,na deser słodkości Sophie;)rozpieszczasz się,ale dobrze,czegoś nam potrzeba od życia;)
      dziękuję Ci i nawzajem!

      Usuń
  4. Raz jadłam owsiankę z budyniem i była bardzo dobra. Muszę zrobić sobie jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Twoje zdjęcia;)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe w czym się zaczytujesz :) uwielbiam te twoje zdjątka mają taką duszę i uczucie ^^
    oj też planuję coś słodkiego na weekend tylko zastanawia mnie co tu zrobić ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, że takiego połączenia jeszcze nie próbowałam, może się skuszę.
    Fajne zdjęcie, podoba mi się furtka.
    Powodzenia w weekendowym kucharzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anna; a,mi bardzo miło z tego powodu:)i wzajemnie!pozdrawiam serdecznie.

    I am a camera; po prawej w mojej prowizorycznej biblioteczce się dowiesz;)
    miło mi bardzo,że lubisz;)ja Twoje też.
    a,jeśli chodzi o słodkie pieczenie,to najlepiej podpytać samej siebie;)co sprawi nam największą przyjemność w danym czasie itp.ja mam w planach babkę z nutą pomarańczy,taki klasyk,chociaż nigdy jeszcze jej nie piekłam,przepis niebawem;)

    mirrors in the street; jeśli lubisz malutkie,wyczuwalne grudki twarogu i lekką konsystencję budyniu(u mnie waniliowy)to na pewno przypadnie Ci do gustu;)
    Dzięki;)zobaczymy co z tego wyjdzie.

    ps.a,jak chlebek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chlebek się udał, choć miał przypieczoną skórkę (a ja to bardzo lubię) ale nie zrobiłam zdjęcia... po za tym szybko go zjedliśmy, haha ;) może następnym razem.

      Usuń
    2. och!chrupiąca,rumiana skórka!najsmaczniejsza;)
      cieszę się z Waszej chlebowej uczty;)

      Usuń
  9. też nie przepadam za zimą. najchętniej całe dnie przeleżałabym pod cieplutka kołdrą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcie w sam raz na ilustrację do książki z dreszczykiem :-) dobrego weekendu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello, Monisia.

      Even more severe in winter, but.
      Your work is embraced in your gentleness.

      Thank you for the warmth of your heart.

      The prayer for all peace.   
    Have a good weekend. From Japan ruma ❃

    OdpowiedzUsuń
  12. Monisiu, Twoje zdjęcia przypominja troche te z aparatu Holga, bardzo lubie ten efekt rozmycia!
    A być spokojnym to byc szczęśliwym myślę:-)). Wspaniałych słodkości na weekend!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. La Parapet; serio?;)miło mi;)

    ruma; I thank you for the visit!
    I heard about your dangerous winter:)
    take care!

    Agnieszka; aparat Holga!wiele bym dała,aby go znaleźć:)cały czas dążę do przygarnięcia jakiegoś cudeńka z klimatem,może na wiosnę się uda;)
    słodkości będą,a raczej pewna babka;)zapraszam w niedzielę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, nie dziwie Ci się, że widok tego domu przyprawia Cię o dreszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  15. LUBIE TWOJE ZDJĘCIA...CZUJĘ JAK MNIE WCIĄGAJA W ŚRODEK:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Znając moje zamiłowanie do budyniu i twarożku, chyba się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)