środa, 14 marca 2012






Kiedy idę wąską,nieidealną ulicą po świeże pieczywo o poranku(poza weekendem z braku chęci i czasu na własny wypiek),coraz częściej budzący się dzień witam z uśmiechem.Słysząc śpiew kukułek(tak bardzo go lubię).Pełna nadziei.
Nie ważne,że akurat pada deszcz,a nad głowami niebo pełne szarości.
To wszystko jest nieodłączną częścią Nas.
Każda chwila to niczym wers poezji nieśmiało wkradający się w podświadomość.
Dostrzeżmy to.
I cieszmy się zwykła ludzką egzystencją.
najpiękniejszą...
Wszystko wydaje się doskonałe właśnie takie,jak jest.
*osobiste przemyślenia na podstawie książki Katie Byron radość każdego dnia.











Tą,wieczorną porą chciałabym  z całego serca podziękować za tyle miłych słów pod ostatnim wpisem.Nie wiecie,jakie to dla mnie ważne.Dziękuję Wam!każdej z osobna!
To niezwykłe,jak kilka na pozór zwykłych,niepozornych myśli może wpłynąć na osobowość,do tej pory chwiejną,niezdecydowaną..dzięki temu miejscu,a przede wszystkim Wam,bo to własnie Wy tworzycie cały ciepły klimat ów zakątka rozwijam skrzydła,staję się z dnia na dzień mocniejsza,pełna życia i wiary na dobrą przyszłość.
Jeszcze raz,dziękuję,że jesteście!:)
na dobry sen Gotye;)




Francja wciąż zaprząta mi głowę.oczywiście chodzi tutaj o kilku miesięczny wyjazd,choć życie w tym kraju byłoby nie lada gratką,może kiedyś.cdn.
m.






23 komentarze:

  1. Piekne slowa i zdiecia. Jak zawsze. Widze ze juz nie dlugo wiosna, tylko 7 dni zostalo! Ale powod uciechy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uciecha zawsze mile widziana;))
      pozdrawiam Cię Aniu!

      Usuń
  2. Czytam Twoje slowa a w mojej ten fragment...
    " Ja ktory wiem i ktory nie zapominam ze smierc mnie kiedys obejmie, witam slonce wschodzace, kazdy dzien z radoscia straszliwa i ucze sie co dzien zyc prosto i jasno, ucze sie nie odpedzac smutku, ucze sie nosic go ze soba- nie jak buty letnie czy zimowe ale jak glowe, ktora czasem boli (...)"
    " Falujac na wietrze" Edward Stachura.
    Dobrego wieczoru:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko! Mój ukochany artysta :-) Uwielbiam Stachurę. I życiopisanie.

      Usuń
    2. tak bardzo adekwatny do tego,co powoli rozgaszcza się w moim wnętrzu..
      dziękuję:)
      ściskam!

      Usuń
  3. Prowadzisz interesującego bloga, czarujesz wyśmienitymi postami, więc nie dziw się ze pod każdym jest masa miłych słów ;)
    Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie mi miło!
      dobrego wieczoru!

      Usuń
  4. Dobrze umieć dostrzegać radość w tych małych okruszkach codzienności :)
    czasem nie potrafimy docenić czegoś dopóty, dopóki tego nie stracimy.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację,a w następnym kroku róbmy wszystko,aby to odzyskać i już nigdy nie pozwolić,aby wypadło nam z rąk.
      uściski!

      Usuń
  5. Aż miło się czyta i się człowieka uśmiecha do ekranu monitora :)
    Wspaniale, że tak się czujesz i gdyby nie Ty to nas też by tu nie było, samą sobą nas tu przyciągnęłaś i co najlepsze, trwamy w tym nadal i będziemy bo nikt inny tak mnie nie zainspirował do wypieków, Twoje kadry, Twoje uczucie w pisaniu, coś pięknego, zapach twoich cudów z kuchni mój nosek od razu sobie wyobraża, bądź nadal i nie odchodź :) świat jest piękny dzięki takim ludziom jak Ty ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co napisać..:)po prostu,dziękuję,że jesteś!
      PS coś czuję,że byłybyśmy dobrymi przyjaciółkami;)
      trzymaj się kochana!

      Usuń
  6. Społeczność na blogach to wspaniała sprawa :) Aż się uśmiechnęłam, bo i ja się cieszę, że z nami jesteś!
    A poranne spacery po pieczywo to tylko na wakacyjnych wyjazdach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło czytać takie słowa!fakt,blogowa społeczność to coś nadzwyczajnego,do dziś dziękuję losowi,że mogłam ją odkryć i spełniać się na przyszłość.to dla mnie bardzo wazne.
      pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. ten kawałek gotye zrobiony już na wszystkie możliwe sposoby jest dość oklepany, ale polecam ciepło wied eyes open - równie dobry, nieco niedoceniony i z pewnością sny będą równie dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem,ale mam do niego słabość;) wied eyes open jest od dziś drugi na liście,bardzo relaksuje.
      pozdrawiam Cię!

      Usuń
  8. Doskonale rozumiem Twój pozytywny nastrój mimo szarych chmur na niebie... :)
    A Francja - myślę, że pewnie jeszcze się zaskoczysz jak francuskie plany się potoczą ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to,znaczy,że żyjesz w zgodzie ze sobą,a to bardzo ważne,tak trzymaj:)
      dziękuję Ci za te słowa!
      pozdrawiam!

      Usuń
  9. Klimatycznie, spokojnie, nieco onirycznie... Twój blog działa kojąco :)
    Znasz może Gotye - Heart's a mess? To jest utwór, który chodził za mną już dawno temu, kiedy tylko pojawił się w radiu. Wtedy Gotye nie był jeszcze tak popularny i wysłuchiwany aż do zmęczenia.

    http://www.youtube.com/watch?v=GnXFJOXvL_A&feature=artist

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi bardzo!
      nie znałam,ale już przesłuchałam i zostaje ze mną na dłużej;)
      pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  10. Zachciało mi się własnego wypieku.... :)


    P.S. Bo ja lubię tak pozytywnie poruszać :) polecam się na przyszłość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też;)ale to musi poczekać do niedzielnego ranka;)
      PS ;))

      Usuń
  11. Piekne zdjecia masz na swoim blogu!!!! Ciekawy klimat :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)