sobota, 3 marca 2012

Słońce,kawa,dobry dzień.








Pierwszy prawdziwie słoneczny dzień marca.
Pachnąca kawa o mglistym poranku.Jeszcze z mrozem,ale każda kolejne godzina napełnia powietrze nastrojem ciepła.
Ugotowana aromatyczna zupa,na którą przepis niebawem.







Gdzieniegdzie słychać bzyczenie obudzonych owadów.
Otwieram okno i w końcu mogę cieszyć się świeżością dnia choć odrobinę dłużej.
Domowe porządki czas zacząć.Z taka aurą wszystko staje się przyjemne;)
W chwili spokoju zaczytuję się w poezji  Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej

Obserwuję wyłaniające się spod zmarzniętej ziemi kwiatowe pąki.
Zryw życia!jedyny,tylko o tej porze roku.
Odpręża.
Dodaje drogocennej nadziei na przyszłość.































Słonecznych chwil Wam życzę!
poznania siebie na nowo.
m.




26 komentarzy:

  1. Zabieram się za sprzątanie, kawa będzie w nagrodę :) miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pyszna nagroda Cię czeka;)
      pozdrawiam i wzajemnie Aniu!

      Usuń
  2. Dzisiaj miałam wspaniały, poranny spacer :) I muszę w tym tygodniu zakupić wiosenne kwiaty, bo już dawno żadnych nie postawiłam na parapecie.

    Wspaniałego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poranny spacer to,to co lubię najbardziej;)niesamowicie odpręża da dalszy dzień.
      Tobie również;)

      Usuń
  3. Uwielbiam poezję M.J-P! Jest niesamowita! W taki piękny dzień człowiek czuje, że wszystko jest możliwe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam,w każdym słowie doszukuję się domysłów,metafor,życiowej analizy.
      pozdrawiam!

      Usuń
  4. u mnie takze czuc wiosne, nawet pies postanowil wylegiwac sie na balkonie. i jak ptaki pięknie umilaja dzien !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śpiewy ptaków to chyba najbardziej dostrzegalna oznaka wiosny i jaka miła;)

      Usuń
  5. Cóż, nie pozostaje nic innego jak ruszyć na spacer !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o,tak!spacer obowiązkowo;)
      pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Uwielbiam śpiew ptaków o poranku :) mieszkam blisko lasów i już słychać świergające ptaki. Wiosnaaaa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również;)to takie miłe.
      uściski!

      Usuń
  7. Twoje slowa i zdiecia, to po prostu poezja! Widze ze do wiosny tylko zostalo 18 dni :) I to mnie bardzo cieszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiesz,jak dużą radość mi sprawiasz swoimi słowami:)bardzo Ci dziękuję.
      miłego dnia Anno!

      Usuń
  8. U nie dzisiaj był pierwszy dzień wiosny. A wcale nie marzyłam o niej jakoś w tym roku.
    Ale jak już przyszła to przyniosła radość.
    Mam nadzieję, ze jutro też będzie taka pogoda, takie niebo i taka radość na pewno będzie. I spacer.
    Ach... Ta Twoja kawa!

    Słońca i poznania. Na nowo wiosny, na nowo siebie.
    Ale najpierw odkrywania.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oto chodzi!radość,świeże tchnienie w sercu;)ja powoli zbieram się w stabilną całość..jakby to nie zabrzmiało;)i czekam na nowy etap!bardzo;)wiosna jest małą namiastką,ale jakże miłą i pełną dobrych emocji.
      życzę Ci pięknej pięknej pogody na ten weekend,ciepłych myśli!
      ps.odkrywanie rzecz święta;)

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia :)
    Aż mi narobiłaś ochoty na kawkę, chociaż jak bym w tej chwili takową wypiła, to nie mogłabym spać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to cappuccino i to z duużą ilością mleka;)więc chyba nie zaszkodzi;)
      uściski!

      Usuń
  10. Dziś poszłam do ogródka, pierwszy raz w tym roku - w końcu czuć wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację.wiosna w tym roku zdecydowanie przyspieszyła kroku ze swoim nadejściem;)i bardzo mnie to cieszy!
      pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  11. Wiosna - słońce - nareszcie - pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. jest cudownieee! rozpoczyna się najpiękniejsza pora roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o!właśnie,trafne stwierdzenie;)

      Usuń
  13. Ja w sobotę wstałam, o dziwo, o 7! I miałam tyle czasu dla siebie. A weekend byl po prostu PIĘKNY! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjemne jest takie poranne wstawanie,kiedy nic nie pogania,słońce za oknem,aż chce się przywitać dzień;)
      cieszę się,że był Piękny!
      uściski!

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)