sobota, 28 kwietnia 2012

Analogowo.na weekend.



Z uśmiechem na twarzy i próbką analogowej twórczości w iście amatorskim wydaniu,życzę Wam pięknego weekendu.
Spokojnego.
Pełnego radosnych chwil wytchnienia.
Domowych słodkości.
Śpiewu ptaków.
Zapachu kwiatów.

i wszystkich innych,małych drobnostek,tak ważnych, tworzących Nasz wymarzony świat.





*w dwóch słowach...idealny styl colenimo /blado błękitna sukienka w stylu lat 30-tych na 2 zdjęciu;moje must have on spring!


a,w maju...chyba się jeszcze spotkamy:)



Ściskam!
m.




27 komentarzy:

  1. Zapowiada się po prostu idealnie :D a może będzie jeszcze cudowniej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna fotografia!
    Dobrego na weekend:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcie ; ) Tobie też udanego weekendu ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. I oby ta majowka byla najpiekniejsza ;) Pozdrawiam i zapraszam, u mnie nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Długi tydzień zapowiada się wspaniale :)
    Tobie takiego też życzę!

    A zdjęcie takie letnie, beztroskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda;)aż sama się dziwię,że to kadr z początku kwietnia;)

      Usuń
  6. Boskie zdjęcie, te kolory...a gdzie więcej:)?...czekam:)))
    Usciski na weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielką przyjemność mi sprawiasz swoimi przychylnymi słowami;)dobrze wiem,że nie jest idealne,ale..czy takie istnieje?coraz częściej postrzegam swiat w zupełnie odmiennym świetle,niż dotychczas.otwartość na nową drogę,to mój klucz,dzięki czemu każdego dnia odkrywam piękno prostoty,swobodne,takie własne..nasze.

      te pierwsze analogi dały mi niesamowitą satysfakcję!myślałam,że nic z nich nie wyjdzie,a w ogóle to aparat nie chciał się otworzyć!
      nie zapomnę uczucia,kiedy z drżeniem ręki otwierałam papierową torebkę,by w końcu mieć przed oczyma efekty paru ładnych tygodni.to naprawdę magiczne:)wciągnęłam się!
      a,więcej niebawem;))
      uściski!

      Usuń
  7. czekam na więcej zdjęć z kliszy! uwielbiam analogowe fotki, bo może nie są idealne tak jak cyfrowe, ale mają w sobie klimat dawnych czasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idealnie to ujęłaś!
      pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. Lubię te Twoje zdjęcia, sprawiają wrażenie jakbyśmy na chwilę cofnęli się w czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałego weekendu Tobie także!
    Podoba mi się to zdjęcie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      zagościło w szklanej ramce na biurku:)

      Usuń
  10. W cale się nie dziwię, sama bym tylko w takich sukienkach chodziła.
    A czemu tak mało zdjęć? Chwal się nam tu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś kupiłam bardzo podobną,jak ta o której wspominałam:))i to za przysłowiowe grosze;)ach,jak ja lubię second handy:)

      strasznie mi miło,że moje amatorskie kadry wzbudzają zainteresowanie wśród wytrawnych:))
      cierpliwości;)

      Usuń
  11. Piękne kadry.
    Na weekend dobrze nastrajają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak oglądam Twoje zdjęcia, to przypominają mi się stare albumy mojego Dziadka:). Niesamowicie i magicznie u Ciebie:).
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci z całego serducha!
      jak pięknie jest blogować;)

      Usuń
  13. ;) nie znam marki Calenimo, ale zdjęcia i modelka mnie zauroczyły... wspaniałe!!! Mam nadzieję, że się nie pogniewasz jeśli kiedyś skorzystam z nich do moich tekstów? :)
    A sukienka, o której piszesz... bardzo ciekawa. Bałabym się jej, bo ma bardzo niski stan... ale robi wrażenie :)

    P.S. Mamy zatem obie ambitny plan ;D oduczyć wszystkich Ich ponurakości :D do dzieła!!!
    Następnym razem napiszę o lodach i truskawkach... bo coś mnie zaintrygowało.... ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak i mnie:)garderoba jak z bajki z retro zabarwieniem;)po cichu pochwalę się,że bardzo podobną sukienkę właśnie mam na sobie;)i to za grosiki!

      nie miałabym powodu,aby się gniewać;)

      do dzieła,zatem!tylko szybko,bo od jutra nadchodzą deszcze...
      pozdrawiam znad talerzyka ciepłej szarlotki!

      Usuń
  14. och łał ! cudne zdjęcie <3 no i Tych wszystkich dobroci też dla Ciebie !
    no i coraz więcej analogów !

    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekałam na Twoją profesjonalną ocenę;)dzięki!:))..nieidealne,ale pierwsze, własne,moje.nie mogę sie nadziwić, ile przyjemności mogą dawać te papierowe obrazki niecierpliwie wyciągane z paczki;)

      dziękuję!

      ściskam!

      Usuń
  15. Zdjęcie bardzo klimatyczne, ubrania śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moniko! Tyle mnie nie było! Dopiero dziś chwila wytchnienia i nadrabianie zaległości.
    I od czego zaczynam?
    Od pięknego analoga! :)
    Bardzo udany debiut!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)