poniedziałek, 7 maja 2012

Analogowo.w poniedziałek.



na dobry początek tygodnia!



Zenit ET



37 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie, tylko nie wiem czemu widzę smutek w oczach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heidi,nie to nie smutek!bynajmniej,może zaspanie;)

      Usuń
  2. Takie zdjęcie na początek tygodnia zwiastuje tylko dobre rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda zupełnie jak moja maskotka z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki słodziak :D czasem aż żałuję, że nie mam psa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze ujęcie ! jejku i świetne światło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki piesio, ma mądre oczy :) Pozdrawiam, zapraszam do mnie na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. So sweet! Have a nice week! Greetings, Carmen

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia uroczego stworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcie pięknego psa :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Dziewczyny!

    piesek pochwalony;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Czekam na więcej analogów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu!
      słowa profesjonalistki;)napawają do działania;)

      Usuń
  12. matura ma zapewne nie zdana ;) mój pesymizm po prostu kwitnie...
    wszystko przede mną... to fakt... może jakoś wytrzymam ten czas czekania na to co dla mnie najlepsze... ehh sztuką jest zamienić ten czas czekania w najlepszy...
    wybacz, jestem strasznie sponiewierana ostatnimi czasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację..to wielka sztuka,ale kiedy ją zrozumiemy to wbrew pozorom stanie się dla Nas bezużyteczna,a każdy dzień będzie pięknym przeżyciem,ot tak!po prostu.szczęście jest ukryte,ujawni się samo..

      uściski!

      Usuń
  13. u mnie znów zbyt dziwnie i niespokojnie.. choć może nie powinnam sobie tego wmawiać, cóż..
    pozdrawiam gorąco Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poniekąd większość myśli,emocji z nimi związanymi pochodzi własnie przez Nasz sfrustrowany do granic możliwości umysł.a wszystko to przez niedostrzeganie tego co dookoła.piękno świata.wiosna.perspektywa życia jeszcze przez wiele lat,nowe wyzwania,miejsca.to jest ważne.dajmy się porwać nurtowi zdarzeń.

      takie me małe filozofie;)
      ściskam!

      Usuń
    2. Musiałam napisać tu w odpowiedzi, bo komentarz Kini mógłby być moim własnym, a Twoja odpowiedź pokrzepiająca bardzo! Z resztą jak zawsze Twoje filozofie :D
      Piesek słodziak! Rozczulają mnie takie szorstkowłose! :)
      Wspaniałego tygodnia :)

      Usuń
    3. cieszę się niezmiernie,że mogę kogoś zainteresować moimi wywodami;)o szeroko pojętym świecie..;)

      mnie też!rozczulają jak nic!

      wzajemnie:)
      pozdrawiam!

      Usuń
  14. Prześliczny psiaczek! Początek tygodnia jak zawsze nieco ciężki, ale wystarczy rozejrzeć się dookoła- wiosna, kwiaty i od razu się serducho raduje!

    OdpowiedzUsuń
  15. ;) zdjęcie wyszło tak, jakby pies był chmurny... :) z chmurki stworzony... lekko mglisty i puszysty :)


    Miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a,podoba mi się ta charakterystyka;))

      miłego:)!

      Usuń
  16. Znałam kiedyś identycznego psa - na imię mu było Samson ;) Cieplutkie zdjęcie - brawo ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach!dziękuję Ci-ja amatorka;)
      miłe imię,choć ten mój rozrabiaka;)wabi się trochę "ostrzej",jeśli miałabym to określić;)

      Usuń
    2. ...choć wiesz co mnie w tej rasie zdziwiło - że nie ma wcale na tyle milutkiej sierści na jaką wygląda (mówię tylko z perspektywy napotkanego raz Samsona - ale może to była jakaś jego cecha osobista - nie wnikam, na pewno jednak był potwornie złośliwy ;)!

      Usuń
    3. co,do złośliwości to na szczęście zupełne przeciwieństwo;)wykluczając małe nieporozumienia;))

      Usuń
  17. tak! Wrocław zaprasza na naleśniki! :)

    jak uda Ci się tam kiedyś trafić - daj znać, jak Ci się podobało ( i smakowało, oczywiście ^^).

    cóż za poczciwie patrząca psinka... *___*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcie i piękna psinka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka kochana mordka :-) śliczny piesek :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)