niedziela, 13 maja 2012

...



Przypadkiem oglądnęłam film.Przed momentem.
Bardzo klimatyczny.
Prosta historia dwojga zagubionych ludzi,a może wręcz przeciwnie...iście wyjątkowa w swym bezpretensjonalnym wydaniu..
Dająca do myślenia.
Z każdą chwilą czułam Coś dziwnego,jakby za rogiem czekała pewna tajemnica,którą będzie mi dane odkryć.
Dodając rozkojarzenie i multum samoistnie wypływających zdarzeń;
poddaję się losowi .będzie co ma być najlepszego.



Człowiek szczęśliwy jest zbyt zadowolony z teraźniejszości, by oddawać się zanadto rozmyślaniom o przyszłości.
Einstein






końcowe sceny trzymają w napięciu.:)


śpijcie dobrze!
m.

Zenit

18 komentarzy:

  1. "Człowiek szczęśliwy jest zbyt zadowolony z teraźniejszości, by oddawać się zanadto rozmyślaniom o przyszłości."

    to.... to istna prawda... tkwię w tym po uszy... i czekam aż dana osoba mnie wyplącze...
    dość naiwne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może naiwnie,ale wg własnych mysli.i tego się trzymajmy.
      powodzenia!

      Usuń
  2. Teraźniejszość jest ważna. Zwykle nam ucieka, bo albo gnębimy się przeszłością, albo boimy przyszłości. A gdzie "tu i teraz!"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ot,i cała prawda ludzkości XX wieku.

      Usuń
  3. ostatnie zdanie-proste, piękne, dające nadzieję..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam, ale chętnie to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "It's Vuitton.
    What?
    Louis Vuitton.
    (...)She named her suitcase, she's a crackpot."

    W Irlandii się nie gada, w Irlandii się pije xD

    Nie jestem dużą fanką takich filmów, ale ten był całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta irlandzka,męska mentalność..i nie tylko irlandzka;))

      Usuń
  6. oglądałam, tak, pamiętam, ładny film, 500 dni do miłości także miło się ogląda, choć jeśli chodzi o mnie to mogę polecić Ci coś z filmów z dawien, bardzo przenikających, o radosnych i smutnych momentach, Perswazje, Duma i Uprzedzenie, Zakochana Jane, lubię je bardzo :)
    dobrego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawna klasyka bardzo mi odpowiada:)choć potrzebowałam czegoś,jakby to powiedzieć..z dzisiejszego świata,co pomogło;)
      z chęcią oglądnę je wszystkie;Perswazje ciekawie się zapowiadają;)

      pozdrawiam!

      Usuń
  7. Nie ogladalam, jednak mnie zaintrygowal ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oho - i chyba właśnie zainteresowałaś mnie bardzo fajnym filmem! :)

    już mam pomysł na dzisiejszy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och! A ja trzymam sobie ten film zawsze ‘na potem’...na ostateczną chwilę zatęsknienia za zieloną wyspą…

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jakoś nie mam go na liście... ostatnio mało filmów oglądam :) serial mnie pochłonął... ;D

    Miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a,ja właśnie spragniona lekkich ;)filmów.
      dobrze na mnie wpływają..:)
      jaki serial?

      uściski!

      Usuń
  11. Oo to muszę zapamiętać i kiedyś obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)