czwartek, 3 maja 2012

Majówka







a,jak mija Wasza?;)

Pozdrawiam serdecznie!
m.



29 komentarzy:

  1. słonecznie i leniwie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie mija bardzo przyjemnie, chillout : ) Buziaki :* zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi mija cudownie! :) Co to za piękne miejsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niewielkie jezioro nieopodal mojej miejscowości.
      Otmuchowskie,jeśli coś Ci to mówi;P

      pozdrawiam!

      Usuń
  4. Leniwie :) Chętnie wybrałabym się nad takie jeziorko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za piękny blog!Obraz 28 kwietnia jest po prostu super! Drodzy grad! Carmen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci pięknie!majowy dzień i tyle miłych słów!
      pozdrawiam!

      Usuń
  6. leniwie przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudną masz majówkę i jaka czysta woda! Zdradzisz tajemnicę, gdzie jest tak pięknie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano na Dolnym Śląsku;)
      sama się zdziwiłam,że aż tak;)!
      a wokół masa turystów,cudem znalazłam malutki skrawek trawki pod drzewem;)

      Usuń
  8. U mnie... podobnie jak u Ciebie:-). Siedzę sobie w słońcu, na dworze i czytam książkę. Tylko, że ja patrzę na góry, a nie na wodę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna taka majówka, widać, że laba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to się chyba nie kwalifikuję pod to pytanie:)), ale muszę przyznać, że pierwsze zdjęcie odebrało mi mowę...woda taka cicha i spokojna, niemal jak w środku lata. Czuć sielski klimat i te lody...musiały być pyszne:))
    Uściski Moniko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj..czyżby pracująco?;)nie ma tego złego, w wakacje sobie odrobisz;)
      sama się zdziwiłam,naprawdę cieszę się,że po długim rozmyślaniu wybrałam własnie to miejsce!

      pięknego weekendu!

      Usuń
  11. Moja już minęła, ale zaraz koniec pracy i znowu wolne:D
    Oj żeby szef wiedział co ja w godzinach pracy...
    Cudnego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolnego nigdy dość;))
      dziękuję!

      Usuń
  12. Moja majówka też już minęła, ale na szczęście za chwilę jeszcze weekend na odpoczynek ;-)
    Twoje zdjęcia cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno ma być deszczowy...
      uściski majowe:)!

      Usuń
  13. Super ta majówka, szkoda że trzeba czekań aż rok na kolejną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Suwalszczyzna!
    Ze wspaniałymi osobami ;)
    Pierwsze zdjęcie- super!!!
    Uściski,
    udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno błogo;)jeziora!ach,zaraz chyba się wybiorę nad pobliskie.
      pozdrawiam!

      Usuń
  15. dziś z bolącym gardłem po lodach, ale nadal w majowym, ciepłym nastroju :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj..;)ja jakoś się trzymam,a sporo było;)

      Usuń
  16. U mnie też były lody:) Włoskie, śmietankowe, w słodkim waflu..myślę, że lody można uznać za oficjalny symbol majówkowego lenistwa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też były lody:) Włoskie, śmietankowe, w słodkim waflu..myślę, że lody można uznać za oficjalny symbol majówkowego lenistwa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Minęła aktywnie :)
    Szkoda, że po słonecznej pogodzie ani śladu...
    ale w końcu mamy Zimnych Ogrodników!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)