środa, 23 maja 2012

O burzy i wiersz.



Pierwsze majowe burze.
Wczoraj jedna.Dziś zanosi się na drugą.
A,ja tylko czekam na tę bezwzględną ciszę tuż po...

wdycham zapach deszczu.
białe dmuchawce lekko tańczą na niebie.
wszystko czeka.uśpione marzeniem.

pasuje mi tutaj wiersz Kasprowicza Krzak dzikiej róży w ciemnych Smreczynach












































**

ostatnio śnię o dłoniach,ubraniach,biżuterii..odrobinę za często;)


Pozdrawiam Was!
m.


PS dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem.dobrze,że jesteście.


16 komentarzy:

  1. U mnie jeszcze nie było ani jednej majowej burzy... a ja czekam i czekam, bo bardzo burze lubię (choć jednocześnie nieco się boję) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś się bałam,jako mała dziewczynka,teraz ubóstwiam:))

      Usuń
  2. Czekam, czekam niecierpliwie na burzę, zagrzmiało dwa razy i to by było na tyle...może wieczorem coś przywieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boję się burzy choć mnie ona fascynuje. I uwielbiam ten zapach po. Póki co nic jej w centrum nie zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam majowe burze!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze czuję podekscytowanie kiedy widzę pierwsze wiosenne błyski burzowe:))) i uwielbiam mocny deszcz, i lubię biegać w nim gubiąc buty:))
    uściski!
    J
    ps. śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zycie jest krótkie, niczego za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tylko raz była burza i to taka lekka. Artystyczna notka.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety burzy jeszcze nie było. Ale zbiera się od kilku dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniec końcem, zawsze po burzy wychodzi słońce. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dobrze, że takie miłe są Twoje sny. Moje raczej oscylują wokół horrorowo-thrillerowej tematyki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olliveta,jak Ty to wytrzymujesz;))

      Usuń
  11. Widzę,że dużo Nas amatorek burzowych klimatów;))

    chyba powinnam napisać o jej magicznych właściwościach;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio,obiecuję;)przy następnej burzowej aurze coś się tutaj pojawi;)
      uściski!

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)