piątek, 25 maja 2012

Weekend



z aromatyczną kawą
ulubionym pismem   zwierciadło...od pewnego czasu na I miejscu.

majowe wydanie ze szczególnym naciskiem na wiosenną kuchnię.
ujął mnie makaron z pieczonymi pomidorkami,fasolką i młodym groszkiem,jak i lekka sałatka z roszponki i rzodkiewek.

Na odrobinę uwagi zasługują również emanujące wdziękiem i niebanalnym językiem felietony kulinarne Doroty Masłowskiej./nigdy mi nie umkną.
































miłych dni!
ładujcie akumulatory;)
m.


25 komentarzy:

  1. w ten weekend nie będzie czasu na odpoczywanie, może jedynie wieczorem przy gorącej czekoladzie. zbliża się dzień matki, więc sprzątanie, gotowanie, kupowanie itd itd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, w "Zwierciadle" w przeciwności do innych gazet - zawsze jest co poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak przyjemnie i lekko <3 przepraszam za chwilowe me niebycie jednak matury ustne zdane :)
    miłego weekendu !
    ściskam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się Twoim szczęściem;))
      teraz tylko dobre wybory na tapecie;)...te przyszłościowe(pod tym względem jedziemy na tym samym wózku;)

      ściskam!

      Usuń
  4. Kilka lat temu "Zwierciadło" pomogło mi w tworzeniu prezentacji maturalnej z polskiego :-)
    Mnie czekają pracowite dni, sesja się rozpoczęła.

    OdpowiedzUsuń
  5. :))) nawet wiem dlaczego ulubionym.czytam zwierciadło, bo naprawdę jest duzo do przeczytania, zadziwiająco jak na pismo kobiece.
    No i kwiatek:))) eh brakuje mi ostatnio czasu na takie sniadanka...pyszne zdjęcie!
    Udanego weekendu Moniko, wypoczywaj!
    Uściski
    a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się po prostu wie i koniec;))po pierwszym spojrzeniu na okładkę;),ale nie powiem,jest jeszcze parę innych ciekawych na łamach naszej narodowej produkcji;) i dobrze,niech się rozwijają!

      może znajdziesz choć sekundę w ten weekend;)mam nadzieję,że tak!

      Tobie również udanego!

      Usuń
  6. Przyda się leniwy weekend z ulubionym czasopismem:) Miłego również dla Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak jest Kochana, ladujemy :) z mila lektura i pyszna kawa. Tak lubie :)
    usciski od alice

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi ta kawa wyglądała na rozlaną - a to tylko podstawka.
    Weekend dobiega końca.
    Udanego tygodnia Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I Wam wszystkim pięknego tygodnia!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj lubię Zwierciadło lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jakoś nie wczytałam się w Zwierciadło. Muszę z ciekawości w nie zajrzeć :)
    Póki co, bezkonkurencyjne są WO :)

    Wspaniałego tygodnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WO!zapomniałam o nich!pewnie,że lubię;))

      dzięki i wzajemnie!

      Usuń
    2. lubię to pismo, jest taką kobiecą i inteligentną alternatywą dla wszystkich popularnych szmatławców... :D

      Usuń
  12. Jak dla mnie Zwierciadło to jeden z lepszych magazynów na rynku;) Też lubię!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hy sweetie! this is lovely! i was thinking, maybe we can follow each others blog?! :X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nicely, to see you:)
      very for me nicely and willingly, let us observe;)!

      Usuń
  14. Ja kiedyś Zwierciadła ni elubiłam, teraz jestem fanką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ludzie się zmieniają..na dobre;)

      Usuń
  15. Zwierciadło to też moje ulubione pismo :-) Mam już czerwcowy numer i nie mogę się doczekać weekendowego czytania przy porannej kawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już czerwcowy!to tylko ja taka spóźnialska;)
      na pewno warto przeczytać,prawda?;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)