środa, 13 czerwca 2012

rainy day.



ciągle pada...




dziś chcę znaleźć się tutaj:)


26 komentarzy:

  1. uwielbiam letnie burze, oczyszczaja mnie i niezwykle skutecznie uspokajaja (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie letnie;))ale tuż tuż;)
      wiem o czym mówisz,mnie wbrew pozorom też.

      pozdrawiam!

      Usuń
  2. A ja w moim łóżeczku ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Pada i pada, a ja ciagle moknę..

    OdpowiedzUsuń
  4. powiedziałabym, że całkiem kwietniowa pogoda jak na połowę czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak,ale powoli przyzwyczajam się do tych naszych narodowych anomalii pogodowych;))

      Usuń
  5. Jestem tu pierwszy raz...podoba mi się, zostaję

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne miejsce;) Ciekawe gdzie to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,a chodzi Ci o to z linku,czy ze zdjęć?;)to drugie to mój dom...po prostu:)

      Usuń
  7. Chyba nie mam wyjścia :)
    A na zdjęciach nie jestem ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a myslałam,że to cały czas Ty;))

      Usuń
  8. Dziękuję, bardzo mi miło !
    A piosenka skrzętnie ukryta w poście ;>

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kawa w belgi? moja miłość jest z belgi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka pogoda jest fajna pod warunkiem, że zostajesz w domu i leniwie spędzasz dzień, czytając dobrą książkę i popijając pyszną herbatką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się,no to jestem szczęściarą;))

      Usuń
  11. U mnie też :(
    pada i pada. Nic nie można zrobić, nigdzie wyjść... Chcę już słońca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo;)przed nami całe lato!

      uściski!

      Usuń
  12. We Wrocławiu jeszcze nie pada, ale też chętnie znalazłabym się w tej kawiarni.
    Twoje zdjęcia pokazują, że deszczowy dzień ma tez swoje piękno.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i o to właśnie chodzi.dostrzeganie "piękna"w zwykłych codziennych momentach.ot, tylko tyle.

      niedługo zawitam do Twojego pięknego miasta:)){chyba..;}

      Usuń
    2. Zatem trzymam kciuki za miły pobyt we Wro :-)
      Miłego weekendu.

      Usuń
  13. fajne fotki, fajne to Twoje miejsce na ta chwile, tez chętnie bym tam pobyła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)