poniedziałek, 18 lutego 2013

Mała niewiadoma
































Niewiadomej barwy hiacynt umila zlewające się w szarą plamę dni tygodnia.
Pojawienie się pastelowych płatków u szczytu pąku namaluje uśmiech na twarzy,a wokół zagoszczą nieśmiałe podrygi przedwiośnia zapoczątkowujące powiew ciepła.Słodki zapach radości.

*

Dłużąca się debata zakończyła właśnie,dość intensywny powrót do rzeczywistości..

Czy media niszczą wizerunek ochrony zdrowia?
pytanie,zapewne na dłuższe rozważania.dziś oponuję tezę/a głos Elżbiety Osowicz(red.Polskiego Radia Wrocław) na żywo był naprawdę przyjemnym doznaniem; i ma babka charakter:)


Dobrego tygodnia!
m.

20 komentarzy:

  1. Taką samą (podwójną) niewiadomą na kuchennym parapecie. Ciekawe jaki kryje kolor.
    Spokojnego powrotu na uczelnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to największa zagadka:)mam skrytą nadzieję,że będzie to delikatny róż lub biel:)

      dziękuję ślicznie/przyda się!

      Usuń
  2. w zeszłym roku dostałam takie sadzonki i równie niecierpliwie czekałam co z nich wyrośnie:))
    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to takie przyjemne,prawda?:))
      uściski dla Ciebie!

      Usuń
  3. Pytałaś mnie o wieś za którą tęsknie... Mała miejscowość między Trzebnicą a Miliczem. Jeśli coś Ci to powie, podam Ci dokładną nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj,to znacznie bliżej Wrocławia,niż moich rodzinnych okolic,które bądź,co bądź prawie opolskie:)

      ale dziękuję Ci bardzo:)
      na pewno powroty Tam sprawiają wiele uśmiechu i pozytywnych emocji.dla mnie najpiękniejszym momentem w wiejskiej rzeczywistości jest tętniące przyrodą lato!nie zazdroszczę wtedy mieszczuchom..;)

      Usuń
  4. To ja posłucham tej pni, bom zielona w tym temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby chiacynt jak najszybciej zaczął mienić się kolorowymi płatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obstawiam, że będzie różowy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już widać zaczątki,ale białych:)płatków!
      jeden z dwóch uwielbianych kolorów,jeśli chodzi o kwiaty:)róż jest na II miejscu:)

      Usuń
  7. ;) uwielbiam obserwować jak moje kwiaty rozrastają się listek po listku... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak rozkwitnie, koniecznie umieść na blogu !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czym ciemniejsza łuska cebuli, tym ciemniejszy kolor. I mimo tej wiedzy kolor zawsze pozostaje niespodzianką:))
    Programu muszę wysłuchać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś musi w tym być,choć nigdy nie zwracam uwagi na tego typu "drobiazgi";)po prostu cierpliwie czekam na pastelową niespodziankę:)

      wspomniany przeze mnie program,niestety nie emitował ów debaty/chciałam tylko nadmienić,że można tam usłyszeć kojacy(!)głos Osowicz.

      Usuń
  10. Lubię takie niespodzianki - jaki kolor będzie miał ten hiacynt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam hiacynty :) ... pachną wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie niewiadome zamieniły się już w piękne kwiaty.
    Hiacynty zawsze wyrażają moją tęsknotę za wiosną...
    Pogodnego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie również:)przechylające się i całe w kojącej bieli.
      marzec tuż za rogiem.jeszcze chwila,jeszcze moment,aby poczujemy cieplejszy zew natury,słodkie zapachy życia.
      pozdrowienia serdeczne Amber!

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)