piątek, 14 czerwca 2013

Po prostu żyć!i jeść zdrowe śniadania.



Czas przelatuje przez palce...może to lubię,z drugiej strony zaś uparcie modlę się o mały przystanek.na oddech.zachłyśnięcie się świeżym powietrzem ostatnich dni wiosny.

Wyczekuję odpowiedzi na nurtujące pytania.Spoglądam na telefon z nadzieją usłyszenia znanej melodii.
Wolne godziny umilam słowami książki Wirginii Woolf,zapachem niedawno zerwanego,anielskiego jaśminu,pomrukami lokalnego radia,spacerem pośród kwiatów i słońca,bezmyślnym wysyłaniem horoskopu,bądź co bądź idealnie odzwierciedlającym ówczesny stan ducha,(...) gwiazdy ześlą Ci dzisiaj dużo pozytywnej energii i optymizmu.



Z końcem czerwca powinnam być w domu.na łonie rodzinnej wsi pośród kwitnących rzepaków,maków i chabrów..
lecz na ten czas mam zupełnie inne plany,które na poważnie postanawiam wcielać w otaczającą rzeczywistość.tutaj we Wrocławiu.*
Wakacje w mieście,w pojedynkę,z obowiązkami i poczuciem,że jestem sterem i okrętem własnego życia.Tak,właśnie tego chcę.
Otworzyć pudełko z marzeniami(o,którym wyczytałam u Asieji),nie oglądać się za nikim,po prostu iść do przodu.


Po małej przerwie zaczynam zdrowiej się odżywiać,więcej pić(czyt.mineralna bez gazu na zmianę z green tea),jeździć na rowerze po miejskich alejkach upstrzonych delikatnym kwieciem ze słodką wonią we włosach i optymizmem.Pokaźną dawką optymizmu w kierunku przyszłości!


Na początek pożywne,iście letnie śniadanie z najsłodszymi owocami czerwca-truskawkami!  aby każdy dzień rozpocząć z uśmiechem,bez względu na aurę za oknem.

Jogurtowo-truskawkowa porcja zdrowia

jogurt naturalny;najlepiej gęsty/używam Zott
garść lokalnym truskawek/pokrojonych lub nie;)
3 łyżki płatków owsianych,otrębów lub chrruupiących płatków pełnoziarnistych,np.nestle fitness
łyżeczka miodu(dla łasuchów)
kilka kropel świeżo wyciśniętego soku z cytryny

Wkładamy do miseczki,mieszamy i zajadamy ze smakiem:)



*będąc w temacie wrocławskiego klimatu,nie mogłam nie pokazać Wam tutaj pewnego artykułu,pt.Lepszy niż Paryż.coś idealnie dla mnie,miłośniczki miasta świateł,cały czas zastanawiającej się,jakby tu w magiczny sposób teleportować się na piknik pod wieżą Eiffla;)


I, jeszcze taka mała prośba do Was:)może,mogłybyście się podzielić jakimś zaufanym linkiem do przeuroczego filmu Amelia?
będę wdzięczna.

15 komentarzy:

  1. Moniko, cokolwiek sobie zaplanowałas na nadchodzące lato w mieście, życzę Ci aby wszystko sie powiodło a marzenia spełniły:))

    Ja dzisiaj powitałam dzień szklaneczka pożywnego smoothie, ale jogurt z owocami bardzo lubie:)
    Udanego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za te słowa.
      Tobie również pięknego dnia i weekendu:)

      Usuń
  2. Ale klimatyczne zdjęcia :) Truskawki trzeba wykorzystywać maksymalnie, jak tylko się da. Już planuję zamrozić ich kilogramy, żebym miała trochę lata zimą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby we Wrocławiu wszystko się udało :)
    A truskawki, płatki i jogurt także uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. miasto w lecie też jest fajne! ;-) ja swoje spędzam w Warszawie i jestem niezmiennie zadowolona:) truskawki też wcinam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, tak!
    Spełnienia wszystkich planów i marzeń na nadchodzące lato!! :)
    Tu podaję link do filmu Amelia.
    Pojawią się okienka z rysunkem 'play'. otwórz obojętnie które, byle nie pierwsze.
    Omiń reklamy i otwórz. :)
    http://www.playtube.pl/1028-amelia-le-fabuleux-destin-damjlie-poulain-2001.html

    czekam na następne wpisy osłodzone owocami słoneznego lata!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toniu droga!dziękuję Ci z całego serca;)naprawdę,nie jestem dobra w wyszukiwaniu ulubionych filmów online,a tu proszę:))lubię powracać do Amelii,szczególnie teraz,kiedy niespodziewanie przeżywam fascynację Francją..a może po lekturze Paryż mój słodki;)bardzo Ci polecam ów książkę.idealna na lato w mieście.

      uściski!

      Usuń
  6. Przypomniałaś mi jak dawno nie czytałam horoskopu. :)
    Podoba mi się Twój plan i śniadanie również. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tymi horoskopami,jak z gruszkami na wierzbie;d,ale i tak je lubię..od czasu do czasu;)
      miłego weekendu!

      Usuń
  7. Dużo filmów znajdziesz na kinomaniak.tv :-)

    Takie śniadanie to moc energii na cały poranek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!chociaż zaglądałam tam swego czasu i jakoś nic nie chciało mi się włączyć;o
      pozdrawiam!

      Usuń
  8. oj, uwielbiam takie mleczne śniadania z owocami :) ostatnio praktycznie codziennie zajadam się owsiankami na milion sposobów.
    trzymam kciuki, żeby wszystko się udało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny!
      pozdrowienia:)

      Usuń
  9. Wiesz, że uwielbiam Twoje pisanie:)
    Podobne śniadania jadam często, ciesze się, że zdrowo zaczynam dzień, potem obiad - łudzę się, że już popołudnie a ja ciągle zdrowo, kiedy zbliża się wieczór moje zdrowe podejście do życia bierze w łeb - wieczorami wcinam więcej niż powinnam, niestety słodkości również. Ale mam mocne postanowienie poprawy, od poniedziałku....
    uściski,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) skądś znam te słowa,póki co powolutku zaczynam zdrowo organizować kazdy wakacyjny dzieńi Tobie również tego życzę!
      pozdrowienia ciepłe!

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)