czwartek, 31 października 2013

Have a nice day (purple mouth & romantic hair)


Powoli przeciągający się poranek muśnięty ostrym światłem październikowego słońca.Słodka owsianka umalowana jagodowym syropem wprost ze słoiczka.Parująca kawa w białym kubku z różą,co ogrzewa dłonie.

Jest i jesienny świergot ptaków usłyszany zza uchylonego okna.

Wszystko,czego mi dziś potrzeba mam dosłownie w zasięgu ręki.Doceniam to.Jak nigdy dotąd.
I bez zbędnych słów życzę Wam rodzinnego czasu spędzonego w aurze spokoju i refleksji.



Ciepła owsianka z syropem i jagodami ze słoiczka,oprószona cynamonem./przepis podstawowy



**

Z racji stricte porannego wpisu,szybkie ujarzmienie fryzury tuż przed wyjściem(!)

Z cyklu  improwizowane romantyczne upięcia w 5 minut.

Wystarczy wydzielić po obu stronach dwa niezbyt duże kosmyki z przedniej części włosów,zwinąć je w tzw.ruloniki i spiąć spinką z tyłu głowy.
Resztę opadających włosów również zwinąć w rulon i owinąć wokół spinki z podpiętymi wcześniej kosmykami.Podpiąć wsuwkami.
voila:)

PS tutaj plecionka nieco zmierzwiona przez wiatr,pod koniec wczorajszego dnia.

23 komentarze:

  1. lubię takie rozgrzewające, proste owsianki i lubię takie romantyczne upięcia włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mamy b.podobny gust/nie tylko w kwestii kulinarnej:)

      Usuń
  2. Takie plecionki sa idealne gdy masz chwilę do wyjścia z domu i burze włosów do uczesania ;)
    A owsianka? Muszę zrobić-już dawno nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię improwizowane romantyczne upięcia w 5 minut :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aurora chce być w takiej milusiej czeko aurze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc tego Ci życzę na nadchodzące dni:)

      Usuń
  5. ja nie za bardzo mam szanse spiąć tak włosy ze względu na loki, ale bardzo podoba mi się to upięcie :)
    poza tym uwielbiam takie owsianki ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze marzyłam o lokach,tak zawadiacko opadających na ramiona,smaganych wiatrem wokół twarzy:)ale to chyba normalne,jak się zwykło mówić; proste dążą do skrętów i odwrotnie:)

      Usuń
  6. beautiful you monika!

    wishing you a calm and cozy weekend,
    vibeke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you vibeke! nicely for me to read such words:)

      Usuń
  7. Jak przeczytałam o tych Twoich jagodach ze słoika to aż mi się przykro zrobiło, że nie mam swoich :c

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna romantyczna fryzurka :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. owsianka i jagody ze słoiczka! że ja na to nie wpadłam... fryzura idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też się nauczyłam doceniać. i nauczyłam się tego, jak dużo można docenić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ważna i zarazem przydatna sposobność.

      Usuń
  11. Owsianki, moje podstawowe śniadanie. Z romantycznymi fryzurami trochę gorzej - pierwszy lepszy wiatr lub czapka czynią spustoszenie w finezyjnych upięciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o,to to! dlatego, właśnie za tą zimną,wietrzną częścią jesieni nie za bardzo przepadam/jednakże ma swój niepowtarzalny urok oczywiście:) lubię wtedy omotać się w miekki szal,włożyć ciepłe rękawiczki i iść przed siebie nie zaważając na nic dookoła;)

      pozdrowienia!

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)