wtorek, 22 października 2013

Kręci mnie Wrocław!


Dzień dobry!
czy są tutaj mieszkańcy/mieszkanki stolicy Dolnego Śląska?
sama nie śmiem się tak nazwać z uwagi,że pomieszkuję w tym mieście dopiero od ponad roku,jednak nie umniejsza to chęci,aby dzielić się z Wami takimi pięknymi projektami,jak ten poniżej-laureat I miejsca konkursu Kręć Wrocław.


W dobrym stylu.W dobrym tonie.





*edit/ a słoneczny wtorek minął pod znakiem słodkiego(z kubkiem cappuccino) nic nie robienia,no może za wyjątkiem kilku stronic książki na jutrzejsze zajęcia.chwila samotności w środku tygodnia.czasem trzeba.

10 komentarzy:

  1. O wow - zdecydowanie zasłużone pierwsze miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał. Można tylko gratulować zwiciężcy : ) a na Wrocław uderzam w przyszłym roku, o! :) Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to w przyszłym roku czekam na wspólną kawę:)

      Usuń
  3. GENIALNY! Dla mnie Wrocław b. dużo znaczy - studenckie życie, wiele emocji, uczuć, wiele znajomości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to dopiero początek "tej" własnej drogi umalowanej emocjami,uczuciami i pasją.
      ciesze się na to.bardzo!

      PS wpadnij kiedyś:)

      Usuń
  4. Wspaniałe :) Od razu poczułam się dumna, że to moje miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pan Taksówkarz, czyli mój facet, jest Wrocławianinem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)