piątek, 10 stycznia 2014

instamadlen & a little French book


Po raz pierwszy zobaczyłam ją tutaj.Kilka dni później,kiedy spacerowałam między półkami empiku znów wpadła mi w oko,a teraz gości pośród(póki co,niezbyt dużej) kolekcji książek z "francuskim tematem w tle".
Na jeden wieczór albo dwa..aby nieco dłużej dozować,przecież tak ważne,życiowe porady:)



a tutaj instagram.
dla złapania codziennych chwil.
dla relaksu.
dla inspiracji.
dla ciekawości i..
urozmaicenia.

jeśli macie ochotę,zapraszam:)

m.

18 komentarzy:

  1. O, masz Instagram :) zajrzę na pewno :) buziaki, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, chętnie bym przeczytała! ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. have fun na ig, tylko uważaj to baardzo wciaga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zdążyłam się o tym przekonać;)jak dla mnie bardzo na plus!
      tylko brakuje mi Twojego nicka Agnieszko:)

      uściski!

      Usuń
    2. ja zakończyłam swoja przygode z ig, ale Tobię zyczę wielu inspiracji i zyczliwych ludzi do poznania:)

      Usuń
    3. mam nadzieję,że nie była to podbramkowa sytuacja,tylko przemyślana decyzja:)
      żałuję bardzo,ale na szczęście jest jeszcze Twój blog i tumblr:))

      Usuń
    4. bardzo miło wspominam ten czas, ale za dusza mnie to miejsce pochłaniało.
      własnie na tych dwóch miejscach chce sie teraz skupić, i na fotografii analogowej, przede wszystkim!

      Usuń
    5. u mnie całkiem na odwrót:)
      analogowe,wymagające(także w kwestii finansowej,o zgrozo) fotografowanie odkaładam na bardziej spokojny czas..
      a,póki co insta pstryki,które bardzo mnie odprężają i bawią;p

      zatem wyczekuję z niecierpliwością Twoich nowych analogów Agnieszko!:)
      uściski!

      Usuń
  4. Warto przeczytac? Moze i ja sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli z przymrużeniem oka podchodzisz do postrzegania własnego ciała to,jak najbardziej lektura dla Ciebie;))

      Usuń
  5. Przydałaby mi się taka lekka lektura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jeszcze ją znajdziesz na półkach empiku:)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawa pozycja, muszę jej poszukać i przeczytać. :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. this is really a nice post for all .I like this post very much
    Wholesale gold chains

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, bardzo mi się tu podoba! Nie wiedziałam, że prowadzisz bloga, ale czemu nie ma kontynuacji? :(
    Poczytam więcej wpisów, gdy znajdę chwilkę czasu! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i chęci:)